Werk met mij

Ik help kennisondernemers tot 50 personeelsleden in de Achterhoek en Twente met een stevig strategisch marketing- en communicatieplan. 

Herken je jezelf in (één van de) volgende vraagstukken?


  • We hebben geen richting met onze marketing
  • We doen maar wat
  • We willen professionaliseren
  • We willen een stabiele (omzet)basis
  • We willen continuïteit
  • We willen graag een strategisch jaarplan
  • We weten niet wat marketing ons op dit moment oplevert
  • We hebben klanten die niet (helemaal) bij ons passen
  • We hebben groeiambitie 

Wat je graag wilt is:


  • Gezonde spreiding in de omzet over diverse klanten voor continuïteit
  • Een continue stroom van nieuwe klanten
  • Meer omzet of meer nieuwe klanten
  • Marketing en je bedrijf promoten op een menselijke manier
  • Een duidelijke visie in plaats van aanrommelen

Mijn aanpak

Kennismaking

Samenwerken met mij gaat in stappen en is altijd maatwerk.


We starten met een kop koffie om te beoordelen of we bij elkaar passen. Een goede persoonlijke én zakelijke klik vind ik belangrijk.

Maak een afspraak

Stap 1: Inventariseren

We starten met een inventarisatie (quickscan) met de directie / management van de organisatie. Voor de quickscan ontvang je van mij een vragenlijst om inzicht te krijgen in de vraagstukken die er op dit moment zijn binnen de organisatie. 


Na de quickscan is duidelijk welk positionerings- en strategisch vraagstuk ligt in jullie onderneming.

Stap 2: Strategie en plan

We starten met een strategische sessie met het management en betrokken collega’s die verantwoordelijk zijn voor marketing en sales. Als optie kan een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd worden.


Na één (of meerdere) strategische sessies presenteer ik een concreet en direct toepasbaar Strategisch marketing- en communicatieplan. 


Stap 3: Implementeren (optie)

Afhankelijk van de uitkomst van het strategieplan help ik met de implementatie van het marketing- en communicatieplan, óf jullie voeren dit zelf uit.

Onderhoud (optie)

De positionering staat. De boodschap en communicatiemiddelen zijn helder. Er staat een goede basis. Maar nu: focus houden en koers blijven varen. Uit ervaring blijkt dat regelmatig bijschaven en sturen wenselijk is.


Per maand, kwartaal of jaar houden we een strategische sessie waarin actuele vraagstukken ingebracht worden. We scherpen de strategie aan en zorgen dat de focus het hele jaar door blijft. 


Passen wij bij elkaar?

Een goede persoonlijke én zakelijk klik vind ik heel belangrijk. Ik werk graag direct met de directeur of ondernemer samen. Je hebt al een goedlopend bedrijf maar je wilt meer focus, continuïteit of een stabiele basis. Net als ik heeft mijn klant een gezonde drive om impact te maken en een gezond bedrijf neer te zetten, maar niet ten koste van prive, geluk of gezondheid. Je wilt positief bijdragen aan de maatschappij en eerlijk zakendoen. Verbinding en lange termijn relaties met je klanten vind je belangrijk, met salesfunnels en ‘snel zakendoen’ heb je niets. 

quotesArtboard 1 copy 2

"Nienke heeft ons geholpen met de positionering en fusie van onze 3 bedrijven. We weten nu exact op welke doelgroepen we ons moeten richten. Het heeft ons veel rust, structuur en continuïteit in ons bedrijf gegeven"

Nine Jansen
Eigenaar Mirakel Promotions

Share by: