Strategisch Marketing- en communicatieplan
VAN 'LOSSE FLODDERS' NAAR FOCUS
Wanneer een duidelijk marketing- en communicatieplan mist, dan:
- Wordt er met 'losse flodders' geschoten
- Wordt de doelgroep niet aangesproken
- Wordt er helemáál niet aan marketing en communicatie gedaan
START MET EEN PLAN
We starten met een strategiesessie waarin al veel duidelijk wordt. Daarna werk ik een volledig marketing- en communicatieplan uit. Met focus, structuur, overzicht en handvatten. Met dit plan kunnen jullie een flinke tijd vooruit.
Ik maak voor jullie een marketing- en communicatieplan vanuit het hart van de organisatie.
Ik help graag met
Focus, structuur en overzicht
De juiste doelgroep bereik je door het hebben van focus.
Nieuwe en verfrissende ideeën
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg.
Een heldere boodschap
Een heldere, consistente boodschap blijft veel beter hangen.
Ondernemen vanuit het hart
Marketing op een manier die bij de onderneming past.
Wat anderen zeggen
Anderen zeggen over mij dat ik snel structuur en overzicht kan aanbrengen. Dat ik inzicht geef. Kritische vragen stel. Soms confronterend ben.
Marketing vanuit je hart. Iedereen onderneemt op een andere manier. Ik geloof dat je niet perse 'keihard' en 'zakelijk' hoeft te zijn. Daarom: marketing vanuit je hart. Op een manier die bij de organisatie past.
Referentie
Naamswijziging en nieuwe marketingstrategie FAAC BV - Doetinchem
In 2015 werd Kemko in Doetinchem en Altron in Vlodrop (Limburg) overgenomen door internationale speler FAAC. Dat betekende een fusie: van drie aparte bedrijven naar één nieuwe bedrijfsnaam. Een naamswijziging én marketingstrategie.